zondag 31 maart 2013

Rondje Goeree-Schouwen-Goeree

Het Paasweekend goed begonnen! Een tourtje over de Zeeuwse- en Zuid-Hollandse eilanden.

Aangezien manlief activiteiten in PortZelande had, heb ik 'm daar afgezet en ben ik doorgereden naar ........ Dreischor. Om precies te zijn, naar het leuke winkeltje van Marcha, de Quiltster! Omdat ik vorig week met mijn verjaardag door zoonlief al was verwend met dit leuke pakketje,
wilde ik voor de binnenkant nog een leuk stofje erbij kopen. Uiteraard bleef het niet bij één stofje!
Ergens ver weg in mijn hoofd heb ik al weer een ideetje om een quilt te maken met alleen creme-tjes & blauwe kleurtjes. Het leuke is dat je daar nu al voor kan gaan verzamelen. Uitgezwaaid door Marcha en met een heerlijke paastraktatie achter de kiezen weer opweg om manlief op te halen.
Verder ben ik nog wel een klein beetje quilterig bezig geweest......namelijk aan de FWQ. Een klein randje verder om precies te zijn. Maar later, in gezelschap van mijn mede FeatherGirl, zal ik meer laten zien. De ideeën zijn er, nu nog de uitwerking.......
........maar door deze materie zal ik mijn tijd weer moeten plannen.
Luieren zoals deze jongen zit er voorlopig niet meer in.
Groetjes,
Hubertine

11 opmerkingen:

  1. Helemaal niet erg om mee op pad te gaan met manlief. Je werpt hem eruit (laat hem uitstappen) en scheurt zelf lekker verder om je te buiten te gaan aan lapjes....en gezelligheid, enfin groot gelijk! Genieten zo veel als je maar kunt. Byby carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk dagje. Mooie aankopen heb je gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je handig en gezellig aangepakt!
    Jammer, dat quilt- en medische terminologie geen raakvlakken hebben; zou het leren vast en zeker vergemakkelijken en veraangenamen!
    Succes met alles.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lapjes heb je gescoord in Dreischor. De combi blauw/"wit" doet het altijd goed in een quilt.
    Succes met je cursus. Bij mij is er al veel weggezakt ondanks dat ik in het ziekenhuis ben blijven plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede combi: Gerrit z'n hobby en jij je hobby! Ja, blauw-wit, staat ook op mijn - veel te lange - lijstje.....Gave tas trouwens, waar heb ik die eerder gezien :-) ?! Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stoffen, succes met je studie en geniet van de kleine dingen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als die taaie materie weer achter de rug is kun je weer net als Teun...of flink aan de gang met je mede Feathergirl.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat lijkt me inderdaad ook een erg leuke winkel.........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Come acquistare il farmacia on line solo per migliorare la mia vita sessuale.


    my page :: http://www.showsiteinf.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...