zaterdag 30 juni 2012

Slow!

Wat schrijf je wel, wat schrijf je niet? That's the question! De laatste maanden zijn er wat afleidende factoren waardoor mijn normale blog-ritme wat van slag is. Vandaar af en toe de grotere blog-stiltes.
Ook creatief gezien gaat het met horten en stoten, en valt er af en toe weinig te melden. Er wordt aan gewerkt, maar soms hebben dingen wat langer de tijd nodig!

Ik ben wel bezig, maar erg slow! Mijn "Jules" gaat heel langzaam, maar gestaag. En dan kom je er bij blok 3 achter dat, ondanks dat je de malletjes hebt gebruikt, je sterren-blok geen 20x20cm is geworden maar 19x19cm en dat bij allebei. Ja daar kwam ik natuurlijk lekker laat achter!! Pffffffffff............
Hoe kan dat nou? Aangezien ik niet van uithalen hou, zal ik dit op een andere manier moeten oplossen! Maar.......alles op zijn tijd!
De te kleine blokken!!

Wel heb ik blok 2, op de knoopjes na, af! Jippie-de -pippie! Omdat mijn achtergrond wat donker uitviel, was de O wat minder opvallend op zijn huisje. Daarom heb ik de de letters geaccentueerd met een stiksteekje er omheen.



En nu ladies & gentlemen......stay tuned here.........want heel binnenkort volgt de Featherweight quilt update!

Groetjes,
Hubertine

8 opmerkingen:

  1. Gelukkig bepaal jijzelf wat je wel en niet op je blog zet en wij wachten rustig af.... gelukkig zijn je blokken wel allebei even groot, ik weet zeker dat je daar weer een creatieve oplossing voor vindt.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je veel te melden, soms lijkt het of de verhalen doos leeg is
    Mooi je blokken en je quiltje
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja Hubertine, deze quilt leent zich er uitstekend voor om dat creatief op te lossen en niemand zal door ooit iets van zien, wat ik je brom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor de blikken vind je vast een oplossing, klein randje met kantje ernaast is het eerste wat mij te binnen schiet. Ik vind je blokken erg mooi worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokken en de knoopjes maken het AF!! Iedereen heeft toch wel eens dat het een stapje minder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig dat deze blokken te klein zijn geworden, ik had problemen met de schapen. Makkelijk opgelost, gewoon een randje stof er langs! Zie je nooit meer terug en stoort volgens mij helemaal niet. Jij kunt het bloemen lok gewoon wat breder maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ik ook wel eens dat blokken te klein uitvallen. Klein randje er langs staat vaak nog leuk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Flauwe actie als het anders wordt dan bedacht. Daar kun je echt wel even de smoor over in hebben. Even maar, want er zijn genoeg leuke andere dingen, inderdaad doet een randje wonderen.
    Mooi die applicatie blokken.
    Slow,slow quick quick slow................

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...